Tulumbe

TULUMBE
Potrebno je: 30 gr putera, 13 kašika vode, 230 gr brašna, 4 jaja, Vi kašičice soli, 280 gr ulja; Za sirup: 500 gr šećera, 11/3 šolje vode, 1 kašičica limunovog soka Priprema: Napravite sirup tako što ćete izmešati sastojke i kuvati na tihoj vatri dok se ne zgusne. Ostavite da se ohladi. Posebno otopite puter, dodajte 1Vi kašike vode i Vi kašičice soli i pustite da provri. Dodajte brašno i brzo promešajte na tihoj vatri. Smanjite vatru i energično pritiskajući i okrećući testo drvenom varjačom, kuvajte još par minuta. Ostavite da se ohladi; dodajte jaja, jedno po jedno. Kada ste testo dobro zamešali, špricem istiskuj-te tulumbe dužine oko 3 cm direktno u zagrejano ulje - pržite ih samo po 7-8 u jednoj turi. Kada vidite da testo počinje da se diže, pojačajte vatru. Pržite ih sa svih strana, dobro ocedite i ubacite u pleh u koji ste sipali sirup.

Tulumbe

Potrebno:
50 dkg brašna 825 dkg oštrog i 25 dkg mekog), 5 jaja, 1 htar mhjeka, 1 šoljica ulja, so, šećer; za zaljev 1,5 kg šećera, 1/2 htra vode, 2 limuna

Priprema:
U posudi skuhajte mlijeko sa šećerom i malo soli. Kada prokuha, umiješajte brašno. Vratite na vatru i miješajte dok se tijesto ne počne odvajati od stijenki posude. Jaja posebno umutite i dodajte ovu masu. Strcaljkom pravite tulumbe dužine 6 cm. Pržite ih u puno masnoće i još vruće stavljajte u ohlađen zaljev. Ukrasite kriškama limuna.