Staklena Torta

Staklena torta

Najprije razbijte jednu kristalnu vazu …
6 bjelanjaka lijepo ubiješ u čvrsti snijeg, dodajući 6 žlica šećera (može bit u kristalnoj i praškastoj inačici) i na kraju, ne mikserom, već kuhaćom primiješaš 28 dkg oraha/badema/lješnjaka, ili svega pomiješanog.

Ako hoćeš okruglu tortu, premažeš na tri papira (ne treba ih mastiti) svoj najsavršeniji oblik kruga i pećeš dok nije gotovo (one budalaste napomene o temperaturi i trajanju ja ne pišem s obzirom da to ovisi o raspoloženju pojedine pećnice. Moja pri temperaturi od 150 stupnjeva uspijeva postići 190 stupnjeva. Takva je i što joj ja tu mogu!). Uglavnom se kore više suše nego peku, pa recimo, za tri okurgle kore svaku po pola sata.

Želiš li sebi olakžati život i više se šetati sa mnom i psicama, onda preamžeš sve preko jednog papira u plehu (taj pečeš-sušiš dulje).

Nadjev: Umutiti 6 žumanjaka s 27 dkg šećera i tri žlice jake crne kave (ili nesice) i kuhaj na pari dok ti ne dosadi, što je taman dok postane gusta). Ohladiš. Dodaš 20 dkg izrađenog maslaca i …

premažeš tortu.

Bolje napraviti dva dana ranije, da kore malo omekšaju. (Za navrat-nanos verziju poprskaš kore s malo kave).