Salata Od Skampa

Salata od škampa
1 kg dinje (cate)
400 g repova malih škampa
1 mala crvena lubenica
100 g šampinjona
1 naranča
l glavica luka (kapule) 1 zelena paprika
3 žlice vinskog octa (kvasine)
4 žlice ulja
1 žlica tabasco preljeva
1 žlica worcester umaka soli po potrebi
2 tvrdo kuhana jaja 1 rajčica nekoliko rotkvica list celera
malo limunovog soka
Uzmemo okruglu dinju i dobro je operemo. Ubrusom je obfišemo da bude suha. S pomoću oštrog noža odrežemo poklopac s peteljkom. Dubilicom za krumpire (njem. Aufstecher) pažljivo izvadimo kuglice ploda bez sjemenki, te ih složimo u zdjelu. To isto napravimo i s lubenicom. Pazimo da pri vađenju okruglica lubenice odstranimo sjemenke, da ostane čisto meso. Sve skupa stavimo u hladnjak dok pripremimo druge namirnice. Repovima od škampa odstranimo oklop i stavimo ih kuhati na sljedeći način: U vodu stavimo malo soli, list celera i par kapi limunovog soka. Kad voda zakuha, stavimo repove od škampa i malo ih prokuhamo (5 minuta). Tada škampe ocijedimo i pustimo da se ohlade.
Šampinjone isiječemo na listiće i skuhamo u zasoljenoj vodi. Kad su gotovi, procijedimo ih i ohladimo. Naranču ogulimo i s pomoću tankog oštrog noža isiječemo na kockice, po mogućnosti bez kožice. Luk i zelenu papriku također isiječemo na kockice. Ohlađene okruglice od dinje i lubenice, šampinjone, kockice od naranče, paprike i luka začinimo octom, uljem, solju, tabasco preljevom i vvorcester umakom. Na kraju dodamo ohlađene repove od škampa. Sve skupa pažljivo izmiješamo i stavimo u izdubljenu lubenicu ili dinju (a može i u jedno i u drugo). Po želji pliticu možemo ukrasiti tvrdo kuhanim rezbarenim jajima, rotkvicama i rajčicama. Stavimo u hladnjak da se ohladi i marinira.