Rolada S Marmeladom Od Maginja

Rolada s marmeladom od maginja
10 jaja
300 g šećera
200 g brašna
naribana limunova kore
MARMELADA OD MAGINJA:
1 kg maginja
500 g šećera
1 vrećica vanili-šećera
1/2 žličice limuntusa
1/2 žlice ruma
malo limunovog soka
Jaja razbijemo i pažljivo odvojimo žumanca od bjelanaca. Žumanca pomiješamo sa šećerom i naribanom limunovom korom i tučemo dok ne dobijemo gustu pjenastu smjesu. Od bjelanaca istučemo čvrsti snijeg i dodamo ga tučenim žumancima. Lagano umiješamo žlicu po žlicu brašna. Uljem namažemo tanki lim, na njega stavimo masni papir namašćen s obje strane. Pospemo brašnom i naglo tresnemo limom da se brašno raširi po cijelom papiru.
Smjesu istresemo na papir i tanko je razvučemo po čitavoj dužini lima. Pečemo je 15-20 minuta u pećnici ugrijanoj do 180°C. Pečeni biskvit istresemo na dasku i skinemo papir.
Biskvit namažemo marmeladom od maginja i oprezno savijemo, narežemo na komade i pospemo šećerom u prahu.

MARMELADA OD MAGINJA
U posudu stavimo pola decilitra vode i plodove maginja koje dobro zgnječimo, te ih uz stalno miješanje kuhamo 10-15 minuta. Skinemo s vatre i dobro propasiramo kroz gusto silo. U propasiranu smjesu dodamo šećer, vanili-šećer, limuntus, rum, limunov sok i sve dobro promiješamo. Kuhamo u dubljem loncu na laganoj vatri uz stalno miješanje (oko 1 sat).
Gotovu smjesu ohladimo uz povremeno miješanje da se ne napravi kora. Hladnom marmeladom namažemo biskvit.
Maginje su crveno-smedi okrugli plodovi zimzelenog grma planike. To je samonikla biljka, vrlo česta u zadarskom kraju.