Princes Ustipci

Princes-uštipci
2 dl vode 6 jaja
200 g oštrog brašna 1 dl ulja malo soli
KREMA:
4 jaja
6 žlica šećera
3 žlice mlijeka
4 žlice oštrog brašna 0,5 l mlijeka
1 štapić vanilije
6 žlica šećera u praha
U zdjelu stavimo vodu, dodamo ulje i malo soli i pustimo da zakuha. Zatim dodamo brašno i kratko prokuhamo uz stalno miješanje. Sklonimo sa štednjaka i ohladimo. U ohlađenu smjesu dodamo jedno po jedno jaje i dobro izmiješamo.
Ovako pripremljenu smjesu stavimo u štrcaljku (ili s pomoću dviju žličica) i nanosimo na lim koji nije potrebno prije namastiti. Između svake hrpice ostavljamo razmak od 5-6 cm, da se ne bi zalijepile prilikom pečenja. Prvih 5 minuta tijesto pečemo u pećnici zagrijanoj na 200°C. Zatim temperaturu smanjimo i pečemo još 15-20 minuta na temperaturi od 150°C. Za vrijeme pečenja ne smijemo otvarati vrata pećnice.
Krema: Dobro izmiješamo 4 žumanca i 6 žlica šećera, zatim dodamo 3 žlice mlijeka i 4 žlice oštrog brašna. Miješamo dok ne dobijemo glatku smjesu. Zakuhamo 0,5 1 mlijeka s 1 štapićem vanilije. Izvadimo vaniliju i u kipuće mlijeko dodamo pripremljenu smjesu. Kuhamo na sasvim laganoj vatri, uz neprekidno miješanje, dok se krema ne zgusne. Ostavimo da se ohladi, a zatim u nju umiješamo snijeg od 4 bjelanca i 6 žlica šećera u prahu. Pečene i ohlađene uštipke prerežemo po sredini i napunimo kremom. Pospemo šećerom u prahu i poslužimo.
VAŽNO! Uštipke punimo neposredno prije posluživanja.