Pileca Pasteta

Pileća pašteta

75 dag pilećih prsa s kostima
30 dag pilećih jetrica
15 dag maslaca
3 tvrdo kuhana jaja
papar
sol
muškatni oraščić
4 kisela krastavca
1 žlica Vegete

PRETPRIPREMA

Meso oprati i ocijeciiti. Očistiti jetrica, odstraniti žučnu kesicu. Jaja skuhati utvrdo. Pjenasto umiješati maslac. Krastavce narezati na kockice. Premazati uljem dugoljast kalup.

PRIPREMA

Pileće meso i jetrica posoliti, posuti Vegetom i pržiti u tavi na 3 dag ugrijana masiaca na umjerenoj vatri i po potrebi podlijevati mlakom vodom. Pržena jetrica izvaditi a meso po potrebi pržiti dalje. Ohlađeno meso, jetrica i jaja samljeti strojem ili usitniti u mikseru. Pjenasto izmiješanu maslacu dodati mljevenu smjesu, sok od prženja, narezane krastavce, popapriti i dodati naribani muškatni oraščić. Sve to jako dobro izmiješati i po potrebi još začiniti. Tako pripremljenom paštetom napuniti kalup i staviti u hladnjak da se hladi nekoliko sati.

POSLUŽIVANJE

Prije nego što se iznese na stol paštetu istresti na odgovarajuću pliticu i ukrasiti majonezom, dugoljasto narezanim krastavcima i listovima zelene salate.
Ova se pašteta ugodna i pikantna okusa može poslužiti u svakoj svečanoj prilici.

SAVJET

Ovako pripremljenu, dobro ohlađenu paštetu možete zamotati u ukrasni papir, lijepo opremiti i iskoristiti za prikladan dar.