Pecena Teleca Prsa Andela

Pečena teleća prsa "Anđela"
1,2 kg manjih telećih prsa 100 g mortadele 100 g svježeg kravljeg sira 1 mrkva
20 g korijena celera
1 mala glavica luka (kapule)
1 češanj češnjaka
1 dl suhog bijelog vina 50 g bijelih mrvica
2 jaja
2 žlice ribanog parmezana
1 dl ulja
20 g maslaca
malo muškatnog oraščića
soli, papra i Vegete po potrebi
nekoliko listova peršina
Uzmemo manja teleća prsa, oblikujemo ih i odstranimo im kosti (rebra i rubnu kost prsa). Meso natučemo glatkim batićem da dobijemo veću glatku površinu. Mortadelu sameljeno ili sitno isjeckamo i stavimo u posudu. Dodamo kravlji sir, parmezan, sitno sjeckani peršin, sol, papar, Vegetu i muškatni oraščić. Jaja razmutimo i dodamo smjesi. Dodamo bijele mrvice i dobro izmiješamo da dobijemo čvrsti nadjev. Tom smjesom namažemo cijela teleća prsa i pažljivo ih zamotamo. Krajeve zašijemo da smjesa tijekom pečenja ne ispadne, a meso omotamo čvrstim koncem.
U lim stavimo ulje i ugrijemo ga. Na toplo ulje stavimo posoljena prsa i pečemo sa svih strana da lijepo porumene. Zalijemo vinom i pustimo da ispari. Pečenju dodamo oprano i isječeno povrće i lagano promiješamo. Povrće zalijemo s malo vode (1 dl) i stavimo u toplu pećnicu da se dalje peče oko 1,5 sati na temperaturi od 200°C uz povremeno polijevanje vlastitim sokom. Kad je meso skoro pečeno, izvadimo ga i gornji dio namažemo maslacem, pa ga ponovno vratimo u pećnicu nekoliko minuta. Pečena prsa izvadimo na dasku, a umak procijedimo.
S mesa skinemo konac, oštrim nožem ga izrežemo na kriške i složimo na toplu pliticu. Umak poslužimo posebno. Uz ovo jelo poslužimo krumpir, rižu ili valjuške.