Patlidzan Punjen Mesom

Patlidžan punjen mesom

Potrebno je: 4 plava patlidžana iste veličine, 250—300 g mlevenog mesa, 1 glavica crnog luka, 3—4 čena belog luka, 1 veza peršunovog i celerovog lista, 1 sveža paprika, 2 paradajza, 4 (ajeta, kriška istruganog starog kačkavalja ili kesica parmezana, malo ulja, soli, bibera, Vegeta i malo margarina.

Pripremanje: Patlidžane oljuititl, preseći ih po dužlni napola i malom kašičicom izdubiti sredinu. Ovako oljuiten patlidžan posoliti i ostavlti da postoji dok ne pusti sok. Za to vreme pripremiti nadev na sledećl način: Sitno iseckati glavicu crnog luka i na malo ulja dinstati je na tihoj vatri. Kad luk blago porumeni i omeksa, dodati sredinu od soka patlldžana i dinstati još malo uz dodavanje malo vode. Dinstanoj masj dodati 3—4 čena bela luka, sjtno iseckan peršun i celer i jednu sitno isečenu svežu paprlku. Kad povrće omekša, dodati mleveno meso i nastaviti sa dinstanjem. U toku dinstanja dodati 2 oljuštena paradajza i sve skupa dinstati još malo na tihoj vatri. Kada i meso omekša dodati malo Vegete i bibera.

Izdubljene polutke patlidžana ocediti od vode i naređati u vatrostalnu činiju, prethodno podmazanu margarinom ili uljem i puniti ih nadevom. Ostatak nadeva razblažiti sa malo vode i sipati oko poređanih polutki patlidžana.

Staviti u zagrejanu pećnicu i peći na temperaturi 180°C.

Kad je jelo upola pečeno, umutiti 4 cela jajeta, preliti preko patlidžana, a odozgo nasuti istrugani stari kačkavalj ili parmezan.