Parfait Od Cokolade U Tri Boje Za Mirka I Pjotra

Parfait od čokolade u tri boje za Mirka i Pjotra
U banjomariji kuhaj 10 žumanjaka sa 7 žlica šećera, stalno miješaj, je, je, dosadno je, ali ti si tražio to. Kad se počne gusnut dodaj 10 dkg maslaca i pola dl slatkog vrhnja, pa uživaj miješajući dok se ne zgusne, što znači da ne curi s kuhače nego jedva curka.
U tri druge zdjele namrvi ('ubij' batom za meso) po 30 dkg tamne, mliječne i bijele čokolade. Za svaku zakipi 1,5 dl slatkog vrhnja, kipuće prelij preko čokolade, pusti da vrhnje počne otapati čokoladu, onda lagano miješaj, dok ne dobiješ tri glatke mase (službeno zvane ganache).
Kad se ohladi, ganache pomiješaj sa smjesom od žumanjaka (po trećinu smjese u svaki). Umuti 8 dl slatkog vrhnja i dodaj opet po trećinu. To je temelj. Možeš tako obično prelit, jedan po jedan sloj, preko dna za tortu (od keksa drobljenog, pomiješanog sa šećerom, maslacem i orasima i zapečenog, ili biskvit običan – nije bog zna što, kora od bjelanjka i oraha ili bajama ili lješnjaka ili udrobljeno).
Može se napraviti parfait i od samo jedne vrste čokolade. Može ga se ostaviti tako, ili mu dodati arome (ja samo prirodne), vaniliju, alkohol, mogu se dodati i mljeveni lješnjaci, bademi, orasi, lješnjaci i bademi mogu biti preprženi, mogu biti i karamelizirani. Ma, di ti je mašta? Parfait svaki put može biti drukčiji.