Musaka Od Kupusa

Musaka od kupusa
Potrebno je: 800 g mlevenog mešanog mesa, 800 g kupusa (rendanog), 2 glavice cmog luka, 3 jajeta, 1 čaša pirinča, malo mleka, 1 čaša milerama, 1 šolja ulja, so, biber, lorber.
Pripremanje: na polovini ulja propržiti paprike, so, biber, malo peršunovog lista, i 1 kašika vegete.
Pripremanje: pile iseći na komade, posoliti i na vrelom ulju dobro propržiti. Meso izvaditi pa staviti seckani luk i propržiti. Vratiti komade mesa, posoliti, pobiberiti, sipati alevu papriku i vegetu, naliti sok od paradajza, malo tople vode i, kad je jelo gotovo, posuti peršunovim listom i preliti jednom kašikom brašna, koje ste prethodno razmutili u malo vode. Kuvati još jedno kupusuz dolivanje manje količine vode. Kada kupus omekša, dodati pirinač, biber i lorber. Na preostalom ulju propržiti seckani luk, dodati meso, posoliti i sve dobro propržiti. Umutiti jaja i pomešati sa mlekom i mileramom. U vatrostalni sud ređati: jedan red kupusa, red mesa, pa preliti sa malo mleka, zatim red kupusa, red mesa i preliti ostatkom mešavine mleka i jaja. Peći na umerenoj temperaturi dok jelo ne porumeni.