Medenjaci Za Jelo I Ukras

Medenjaci za jelo i ukras
Pripremljeno testo za medenjake služiti ne samo za jelo, već od njega možete praviti ukrase različitih oblika. Uz malo strpljenj uspešno ćete da ih napravite.
Potrebno je: 115 g šećera. 40 g butera. 225 g meda, 1 jaje, na vrh noža soli, malo strugane kors od limuna. 1/2 kašičicе cimeta, 1/4 kašičice karanfilića, 1kašičica praška za pecivo i 450 g brašna.
Pripremanje: Pre početka izrade testa za medenjake podmažite dva pleha buterom ili margarinom i zagrejte rernu na 220C. Zatim zagrejte med, buter i šećer i mešajte dok se svi sastojci ne istope. Sklonite masu sa šporeta i mešajte neprestano dok ne postane mlaka. Umutite belance sa solju i postepeno dodajte masi od meda. Doda|te ostale zamine i na kraju i brašno sa praškom za pecivo. Rastanjite masu, u zavisnosti šta želite da napravite od nje. Ako želite da napravite veće figure, testo mora da bude deblje, da se ne bi lomilo. Ako su mala srca, onda testo rastanjite na 5 mm debljine. Za preliv i dekoraciju koristite preliv od šećera u prahu čokoladni preliv dodajte boju prema potrebi, a možste da koristite i kokosovo brašno, koje će podsećati na snežne pahuljice.
Potrebno je: 100 g čokolale. 4 belanca. 200 g šećera i 225 mlevenih badema.
Priprema: Postavite masnu hartiju u pleh i zagrejte rernu na 180c. Nastružite čokoladu. Umutite belance da bude veoma čvrsto dodajući šećer postepeno. Kada su belanca umućena dodajte bademe i čokoladu. Sipajte masu po punu kašičicu na većoj udaljenosti na pripremljenu podlogu i pecite 15-20 minuta. Padobranci ne smeju suviše da potamne jer će biti gorki.