Limun Pita Od Rozate

Limun pita od rožate
Nova akvizicija iz Makarske. U prijateljice na kavi i knjizi od čokolade. Odmah se sitin one slavne izreke da devet od deset ljudi obožava čokoladu, a da deseti laže. Među mnogim receptima 'tart' od limuna. Bio je zanimljiv pa je i realiziran. Recenzija: krema od limuna (koja se peče zajedno s tijestom, pa je u stvari vrsta rožate) je mrak. Tijesto, angloameričko s puno brašna i kakaa, loše doboga.

U subotu se spreman na svoju verziju. Misto tvrdog i nejestivog originalnog tijesta stavit ću dno: utapkat 15 deka maslaca u kalup za tortu obložen papirom za pečenje, a u to utisnut grubo zdrobljenih 15 dkg petit-beurre keksa (može i integralni keks i speculas) i šaku mljevenih preprženih bajama (ako su dalmatinski užitak je dvostruk. Kalifornijski nit vonjaju nit smrde. Ovo je dno zgodno za mnoge vrste tora, od sira ili voća). Površinu izgladit (žlica za tortu je genijalan alat).

Na to uliti: mutiti 6 cilih jaja s 22 deka šećera, ne triba predugo, samo da se spoji, dodati 1,8 dl soka od limuna, nastrugana dva limuna i na kraju 1,8 dl slatkog vrhnja. Peći na 190 stupnjeva 20-25 minuta.

To je već gotov kolač i savršen za lito, ali ću mu još dodati 'kapu' od parfea od jaja, limuna, malo bile čokolade i šlaga. Ako je se Ante siti slikat, vidićete je.