Jastog Lijepo Ukrasen

Jastog "Lijepo ukrašen"
1 kg jastoga 200 g mrkve 00 g celera 200 g krumpira 2 crvene jabuke 70 g mladog graška 80 g kiselih krastavaca 4 lista zelene salate
2 tvrdo kuhana jaja
3 rajčice
50 g crnih maslina
30 g maslina punjenih paprikom
l kutija fileta (ringlica s kaparima)
1 naranča
nekoliko rotkvica
1 mala žličica senfa
300 g domaće majoneze
nekoliko listova peršina
Jastoga pripremimo za kuhanje i kuhamo 30 minuta. Kad je jastog gotov, izravnamo mu rep i stavimo dasku, a na dasku uteg.
Dok se jastog pod utegom ravna, stavimo kuhati krumpir u kori i korijenasto povrće. Kisele krastavce i opranu jabuku narežemo na kockice. Kuhanu mrkvu i celer očistimo, krumpir ogulimo i isiječemo na kockice. Grašak skuhamo, ocijedimo, osušimo i dodamo sjeckanom povrću. To sve posolimo, popaprimo, dodamo senf, par kapi limunovog soka i spojimo s jednim dijelom majoneze. Dobro promiješamo da dobijemo ukusnu "francusku salatu". Uzmemo ravnog jastoga i prerežemo mu rep s jedne i s druge strane, pažljivo da ga ne slomimo. Izvadimo kost gornjeg dijela repa i iz repa izvadimo čisto meso. Tada jastoga položimo na koso izrezanu veću jabuku i kad u tu jabuku nabodemo njegove noge, izgledat će kao da je jastog u moru. Rep tada napunimo pripremljenom francuskom salatom, pa počnemo s ukrašavanjem.
Od vrha glave do kraja repa jastoga malo premažemo majonezom, a zatim u nizu posložimo kriške mesa jastoga, jednu kraj druge. Dno plitice obložimo zelenom salatom i maštovito ukrasimo tvrdo kuhanim jajima, rajčicama, narančom, rotkvicama, crnim maslinama. S pomoću kuharske štrcaljke na svaku krišku jastoga stavimo malo majoneze, a na majonezu mali kolutić tanko rezane punjene masline. Još ukrasimo listovima peršina. Po želji poslužimo domaću majonezu.