Jagnjeci Kebab Sa Konjanderom

JAGNJEĆI KEBAB
Potrebno je: 900 gr jagnjetine, 1 velika glavica luka (izrendana), 3 lovorova lista, 5 grančica ružmarina ili timijana, rendana kora i sok 1 limuna, Vi kašičice šećera, 75 ml maslinovog ulja, so, biber, ružmarin za ukras, kriške limuna za služenje; Za jogurt sa korijanderom: 150 ml jogurta (kiselog mleka), 1 kašika iseckane sveže nane, 1 kašika iseckanog svežeg korijandera, 2 kašičice rendanog luka; Priprema: 1. Za jogurt sa korijanderom, pomešajte jogurt, nanu, korijanter i rendani luk i sipajte u malu posudu za služenje. 2. Za ćevape, jagnjetinu isecite na manje komade i stavite je u činiju. Prelijte marinadom od narendanog luka, bilja, limunove kore i soka, šećera, ulja, soli i bibera.
3. Sve izmešajte i ostavite da odstoji nekoliko sati, ili da prenoći u frižideru. 4. Meso izvadite iz marinade, ocedite i poredajte na štapiće, a zatim pecite na roštilju povremeno ih okrećući. Poredajte na tanjir, ukrasite ružmarinom. Služite sa kriškama limuna takođe pečenim na roštilju i jogurom sa korijanderom.