Gibanica Sa Mesom

Gibanica sa mesom
Potrebno: 1 kg kora za gibanicu, 500 g mlevene junetine, 4 glavice crnog luka, 2 kisele pavlake, 1 šolja kisele vode, 125 g margarina, 1 šoljica ulja, malo bibera, malo začina C, malo soli, 1 jaje. Sitno iseckajte luk i malo ga propržite na mešavini ulja i margarina. Dodajte meso, pospite solju, začinom C i biberom pa dinstajte na laganoj temperaturi uz obavezno dolivanje malih količina vode. Tako polagano pržite meso oko 40 minuta. Meso treba da omekne, a luk skoro sasvim nestane. Uključite pećnicu na 220 stepeni. Na dno podmazane tepsije stavite prvu koru bez nadeva. Poprskajte je masnoćom iz nadeva. Preko nje stavite drugu koru premazanu pavlakom i poprskanu kiselom vodom. Pospite ravnomerno nadevom! Kora treba da bude namreškana. Da biste to ostvarili, možete u jednom sloju staviti i dve kore. Tako slažite pitu, ali se trudite da radite brzo, jer se kore navlažene pavlakom i kiselom vodom brzo raspadaju. Kad poslažete kore, pećnica već treba da je topla. Prekrijte pitu poslednjom korom, koja treba da bude prazna. Poprskajte je masnoćom i kiselom vodom, premažite razmućenim jajetom pa stavite u pećnicu. Pecite na prvobitnoj temperaturi oko 15 minuta, zatim smanjite na 200 stepeni i pecite još 25 minuta. Gibanica će za to vreme dobiti tamnocrvenkastu koricu. Izvadite je iz pećnice, brzo poprskajte vodom i uvijte u čiste salvete. Kad gornja korica omekne, a pita bude samo topla, ne vruća, secite i služite. Ako ste je pekli u okrugloj tepsiji, možete je seći zrakasto, kao tortu.