Domaca Torta Od Oraha

Domaća torta od oraha
100 g mljevenih oraha 100 g brašna 6 jaja
140 g šećera
1 vrećica vanili-šećera
KREMA:
150 g mljevenih oraha 150 g margarina 150 g šećera u prahu
2 dl mlijeka
3 žlice šećera
1 vrećica vanili-šećera
Pjenasto umutimo žumanca i šećer, a zatim lagano umiješamo čvrsti snijeg od bjelanaca. Mljevene orahe i brašno pomiješamo i dodajemo žlicu po žlicu u smjesu žumanaca i bjelanaca. Lagano izmiješamo.
Kalup za tortu namažemo i pospemo brašnom. Smjesu ulijemo u kalup i pečemo oko 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C.
Pečeni biskvit pustimo da se dobro ohladi, a zatim ga izvadimo iz kalupa i prerežemo oštrim nožem na dva ili tri dijela. Biskvit dobro namočimo zašećerenim mlijekom ili rumom.
Krema: U mlijeko umiješamo 3 žlice šećera, 1 vrećicu vanili-šećera, mljevene orahe i sve kuhamo na laganoj vatri uz stalno miješanje, dok masa ne postane gusta. Pustimo da se dobro ohladi. Pjenasto umutimo margarin i šećer i polako (ručno) dodajemo ohlađenu smjesu od oraha. Kremu dobro izmiješamo i stavimo u hladnjak.
Namočene kore namažemo kremom, stavimo jednu na drugu, cijelu tortu premažemo kremom i pospemo mljevenim orasima. Torta je najbolja ako je napravimo dan ranije.
Ako želimo napravili veću tortu, tijesto za biskvit moramo udvostručiti, a ako želimo kvalitetniju tortu onda umjesto brašna u tijesto stavimo istu količinu oraha.