Burek Od Sira Sirnica

Sastojci:
600 – 700 g debljih kora vučenog tijesta
2 – 3 dl vode
2 žličice soli
5 žlica ulja
500 g svježeg sira
sol

Priprema: Zakuhajte vodu s uljem i solju pa tekućinu ohladite. U međuvremenu po plitkom tanjuru razmrvite svježi sir i dobro ga posolite. Namastite okruglu tepsiju. Pećnicu ugrijte na 200 °C.

Postupak: Dvije kore namažite pripremljenom tekućinom, zatim ih položite na dno namašćene tepsije tako da dijelom padaju preko rubova kalupa. Na kore u hrpicama nanesite malo svježeg sira. Jednostavno ga otkidajte s tanjura pomoću vilice. Sljedeću koru najprije dobro namažite tekućinom, malo je zgužvajte, položite u tepsiju te ponovite postupak. Svaku koru dodatno poprskajte tekućinom nakon što na nju rasporedite malo nadjeva. Kada ostanu posljednje dvije kore, položite ih tepsiju tako da im podvinete rubove, dobro ih namočite tekućinom, zatvorite korama koje vise preko ruba pa i njih namažite. Sirnicu ili burek od sira pecite u toploj pećnici ukupno 30 minuta. U međuvremenu, nakon 15 minuta, okrenite je pomoću plitkog lima ili većeg tanjura da se zapeče s obje strane.
Pripazite da tijekom slaganja tekućina ili nadjev ne izađu iz tijesta, jer burek tada nećete moći lijepo okrenuti. Pečeni burek od sira malo ohladite i narežite na 6 kriški. Poslužite toplo.
ZA 6 KOMADA