Brza Gibanica

Brza gibanica
Potrebno: 700 g gotovih kora za gibanicu, 250 g belog srpskog sira, 250 g kajmaka, 1 čaša kisele pavlake (može i bez nje), 4 jajeta, 2 šoljice ulja, 1 šoljica kisele vode ili mleka.
Podmažite uljem pogodan pleh ili vatrostalnu posudu za pečenje gibanice. Ova posuda treba da bude nešto dublja nego pleh za pečenje drugih vrsta pita. Odmah uključite pećnicu da se zagreje do 220 stepeni. Umutite jaja, izdrobite sir, dodajte kajmak, pavlaku, 3 jajeta, kiselu vodu ili mleko, a zatim i ulje. Sve izmešajte. Na dno posude stavite jednu koru, ali je nemojte gužvati. Ako je veća od posude, isecite krajeve. Poprskajte koru uljem. Sada uzimajte koru po koru, premazujte ih pripremljenim nadevom po celoj površini i ređajte jednu uz drugu, zgužvane poput harmonike, na donju koru. Poslednju koru nemojte premazivati nadevom, njome pokrijte složenu gibanicu, premažite je po celoj površini umućenim preostalim jajetom i stavite da se peče. Pecite oko 35 minuta, ali posle 10 minuta smanjite temperaturu na 200 stepeni. Pečenu, dobro pokrijte, ostavite da se prohladi pa secite na krupnije kocke, karakteristične za gibanicu.